Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

czwartek, 31 maja 2012

MNIE TEŻ WMUROWAŁO:((((

      A to z powodu ostatniego posta opublikowanego przez Kajkę, dotyczącego CANDY, naszej ulubionej blogowej  zabawy.... Poczytajcie, warto wiedzieć... 
Dziś tylko tyle bo, prawdę powiedziawszy, nie wiem co napisać......Czy ja śnię, czy to prawda...? To chyba jednak jakieś żarty:)
Pozdrawiam   Ewa



 

7 komentarzy:

  1. Czytałam to...brak słów...teraz nie wiadomo co w takiej sytuacji...generalnie to lepiej nie ryzykoać, ale z drugiej strony to juz przesada, żeby tylko brać a nic w zamian...mam tu na mysli nasze państwo...wciąż zakazy, przepisy...żeby tylko dobrać się i zarobić na prostych ludziach....nie wiem jak to się ma do rękodzięła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiuje moój koment , bo już to przerabiałam:

    Kochane, pisze, bo widzę ,z e teamt powraca- nie ma żadnego niebezpieczeństwa- zgłoszone do Urzędu Celnego musi byc losowanie przy którym uczestnik aby wejść musi KUPIĆ los. To jest gra hazardowa- kupujesz los płacąc mało, wygrywasz dużo ( rzadko) , lub nic ( najczęściej). Ale kluczowe jest KUPIENIE losu. Czy aby wejśc do candy ktoś płaci? nie . I to jest najważniejsze.
    Wierzcie mi, sparwdzałam u źródła.
    A wpłaty pieniedzy na konto czy pomoc materialna dla potrzebujących to już inna sprawa. Tu musi być legalizacja, bo w końcu mozna sobie wyobrazić, ze ktoś bez serca fabrykuje historyjke o chorym dziecku i prosi o wsparce...

    OdpowiedzUsuń
  3. wariactwo,prawda?...ja dla bezpieczeństwa....chyba poprawię ,że wybrałam los......

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, nie dajmy się zwariować! Nie uprawiamy hazardu, nie płacimy za losy! Zawsze mozecie pisać o wybraniu komentarza i będzie po bożemu :))
    P.S. Motylku, będę w Krakowie 15 i 16 czerwca :))

    OdpowiedzUsuń
  5. paranoja.
    wolne żarty.
    lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  6. paranoja.
    wolne żarty.
    lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uspokoiłaś mnie Ystin, Nie wgłębiałam się w temat, ale wydało mi się to po prostu paranoiczne:) No to fajnie, bo nie wyobrażam sobie, że Candy zniknie:)))) Nie damy się!
    Snow, cieszę się ogromnie:) Może by tak cosik zorganizować, ale mnie odpowiada jedynie 15... 16 maja wyjeżdżam z Krakowa na umówione już miesiąc temu spotkanie. Napiszę do Ciebie:)Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń